divendres, 22 d’octubre del 2010

Planes Mistaken For Stars - Up In Them Guts


Qui son?
Planes Mistaken For Stars va ser un important grup de Denver, Colorado. Els vaig conèixer quan vaig anar al meu primer Sant Feliu Fest (l'inolvidable 10è aniversari) i, tot i que no els vaig veure -doncs no tocaven aquell dia-, vaig saber d'ells gràcies cartell i sempre se'm quedarà no haver-los vist. Crec que ara estan de concerts de reunió, així que a lo millor tenim la sort que tornin per terres catalanes.

Què és?
Dels Planes només tinc un parell de discos i aquest em resulta el millor dels dos, a part del primer que vaig escoltar d'ells. El so de la banda és una mescla curiosa de post-hardcore, stoner i noise. Mentre el post-hardcore es va anar inclinant cap a la claredat i a les melodies durant els 90, PMFS han seguit el camí contrari. Les guturals veus de Gared O'Donnell es mesclen sobre les atmosferes obscures i desesperants provinents de la immundícia que vessa de cada un dels perfectament executats instruments.
A mi em resulta un disc difícil de treure de les meves reproduccions habituals: desesperant, furiós, emotiu, melancòlic; molt bo.

Myspace: http://www.myspace.com/pmfs
Descarga: http://www.mediafire.com/?9hckyu1lmhg
Estil: Post-Hardcore / Stoner

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada