dimecres, 6 d’octubre del 2010

Superchunk - Majesty Shredding


Qui son?
Superchunk és un grup d'indie rock que va viure temps millors durant els 90. Com que durant aquella època jo era massa petit, poc sabia de Superchunk (a penes de la seva existència). Fins que vaig trobar de manera casual Majesty Shredding.

Què és?
Aquest disc és un treball després d'un hiat de 9 anys. Com he dit, son una banda d'indie rock, però degut a que el terme ha devolucionat en els últims anys, fa falta concretar una mica més. Degut a la seva procedència cronològica i l'estil que desenvolupen en aquest disc, jo els hi ficaria l'etiqueta de noise-pop o alguna cosa per l'estil. Aviam, les seves bases instrumentals son energètiques i desenfadades, una mica entre el punk rock de l'època i les sorolloses balades de Dinosaur Jr.. Llavors, la seva veu recorda misteriosament a The Get Up Kids. Aquesta barreja ens mostra 11 temes enganxosos al temps que distorsionats, senzills però amb la quantitat recomanada de detalls. Molta nostàlgia norantera que no passa desapercebuda.

Estil: Rock / Pop / Punk

1 comentari:

  1. No me'l vaig poder empassar ni trocejat i barrejat amb la papilla. Serà que tinc una sandàlia per oïda...

    ResponElimina